1 - قوانین استفاده از سرویسها :

 

1-1 - مسئولیت حفاظت از فایلها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات بر عهده کاربر میباشد و در صورتی که مشکلاتی از سوی این موارد پیش آید، هیچگونه مسئولیتی متوجـه سرورگیت نمی باشد ..

1-2 - سرور های مجازی به صورت مدیریت نشده (Self Managed) ارائه می شوند و فقط به مشکلات شبکه و سخت افزاری رسیدگی می شود (در صورت امکان به مشکلات و مسائل نرم افزاری هم جواب داده خواهد شد).

1-3 - خدمات آموزشی (حل مشکلات برنامه نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده توسط خود کاربر و…) به هیچ عنوان شامل وظیفه سرورگیت نمی شود.

1-4 - بک آپ گیری از سرور های مجازی به عهده کاربر می باشد و سرورگیت هیچگونه مسئولیتی در این مورد ندارد.

1-5 - انجام هرگونه فعالیت مربوط به هک یا کرک یا دیداس یا اتک و یا هر نوع فعالیتی که باعث اختلال در سرویس دهی گردد و برای کاربر ابیوز دریافت شود، سرویس مشترک بدون اطلاع قبلی مسدود میگردد و هیچ گونه وجهی بازگشت داده نخواهد شد ولی در صورت درخواست کاربر نسخه پشتیبانی از اطلاعت سرویس به کاربر داده خواهد شد.

1-6 - نصب سیستم عامل بصورت رایگان فقط یک بار در ماه با ما میباشد و بعد از آن هیچ گونه تعهد ملزمی به انجام اینکار نخواهیم داشت و اگر در ماه حتی چند بار هم برای کاربر  سیستم عامل رایگان نصب شود صرفا برای همکاری با کاربر بوده و این یک وظیفه برای ما نخواهد بود.
1-7 - انجام نصب و تنظیمات تمام برنامه های درون سیستم اعم از وب سرور ، فایل سرور ، مدیریت سرور ، پنل هاست و غیره به عهده مشتری بوده و اصولا سرور ها مدیریت نشده تحویل داده میشوند . مانند ماده 1-7 نصب این برنامه ها توسط کارشناسان ما صرفا برای همکاری هرچه بیشتر با کاربر بوده و هیچ گونه مسئولیتی برای ما در قبال کار انجام شده نخواهد آورد .
1-8 - استفاده شخصی از تورنت بر روی سرویسها مجاز است.

1-9 - کاربر موظف است برای سرور مجازی دو روز قبل از تاریخ سررسید اقدام به تمدید آن نماید، در غیر اینصورت سرویس مشترک در تاریخ سررسید معلق و از دسترس خارج میگردد و چنانچه تا مدت 1 هفته از تاریخ سررسید، تمدید نگردد سرویس مزبور حذف کامل خواهد شد و سرورگیت هیچ تعهدی در مورد نگهداری اطلاعات مشترک نخواهد داشت.
10-1 - قیمت سرویس های مختلف با توجه به نوسانات ارز به روز می باشد.


قوانین پشتیبانی :

2 - تعهدات کاربر :


2-1 - کاربر متعهد می شود که تمامی تیکت های پشتیبانی را به زبان فارسی تایپ و ارسال کند.

2-2 - کاربر متعهد می شود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.

2-3 - کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید.

2-4 - کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.

2-5 - کاربر اهمیت تیکت را بایستی با توجه به اهمیت واقعی تیکت انتخاب کند و نبایستی بدون دلیل اهمیت “ضروری” را انتخاب کند. وضعیت ضروری تنها برای مواردی اعم از Down بودن سرور، در دسترس نبودن سرویس و… می باشد.

3- تعهدات اپراتور (کارمند/پشتیبان) :

3-1 - اپراتور سرورگیت متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید.

3-2 - اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد.

3-3 - اپراتور متعهد میشود تا تیکت کاربر را در اسرع وقت پاسخ دهد. شایان ذکر است زمان پاسخگویی به تیکتها بسته به حجم کاری بین  1دقیقه تا 7ساعت می باشد.
توجه داشته باشید که این مقدار زمان بر اساس حجم کاری تعیین میشود


4 - شرایط بازپرداخت وجه :

4-1 تمامی سرویس ها دارای گارانتی بازگشت وجه تا 30 روز میباشد و تا 3 روز گارانتی بدون قید و شرط و هزینه پرداختی کامل عودت داده میشود  اما بعد از این مدت زمانی تعیین شده , بصورت روزشمار هزینه روزهای استفاده شده کسر و مابقی هزینه به حساب بانکی کاربر طی مدت حداکثر 24 ساعت واریز میگردد.

4-2 - در صورت پرداخت هزینه هایی بابت نصب و کانفیگ نرم افزاری، در صورت لغو سرویس این مبالغ به مشتری برگردانده نمیشود و فقط هزینه خود سرویس خریداری شده بازگشت داده میشود.

4-3 - دوستان باید توجه داشته باشید که هنگامی درخواست بازگشت وجه و لغو سرویس رو میدهید همون لحظه سرویس شما به طور کامل از سرور اصلی پاک میشود


توجه :  ما به شما توصیه می کنیم که به صورت دوره ای برای اطلاع از این تغییرات، به سایت مراجعه کنید. پس از هر تغییر فرض ما بر این است که شما، آن تغییر را پذیرفته اید.


آخرین بروزرسانی قوانین 1393/09/05

مدیریت سرورگیت



Tuesday, January 14, 2014

« بازگشت